Ontwikkeling van algemene vaardigheden2827823-9-2018 00:02:04357htmlFalseaspxOm met succes te kunnen doorstromen naar mbo of havo moeten gtl-leerlingen onder meer beschikken over een aantal algemene vaardigheden. Op grond van verschillende onderzoeken .....Website artikelpagina
Verbeterde aansluiting3016623-9-2018 00:02:04535htmlFalseaspxVoor alle leerlingen in de theoretische en gemengde leerweg is het van belang dat de aansluiting naar het vervolgonderwijs wordt verbeterd. Website artikelpagina
Een gedifferentieerd programma voor wiskunde3016723-9-2018 00:02:04492htmlFalseaspxLeerlingen uit de gemengde en theoretische leerweg stromen meestal door naar een mbo-opleiding op niveau 4 of naar het vierde leerjaar van de havo. Wiskundedocenten die hun leerlingen optimaal willen voorbereiden op vervolgonderwijs, staan .....Website artikelpagina
Praktijknabije loopbaanoriëntatie en -begeleiding (LOB)3016823-9-2018 00:02:04165htmlFalseaspxVoor leerlingen van nu en werknemers van de toekomst zijn zogeheten loopbaancompetenties van groot belang: nadenken over wie je bent, wat je kunt en waar je passie ligt, mogelijkheden onderzoeken, sturing geven aan je loopbaan en gebruik maken van je ....Website artikelpagina
Onze experts3017823-9-2018 00:02:04100htmlFalseaspxWelkomstpagina
Gschiedenis bij de doorstroom havo3018123-9-2018 00:02:046htmlFalseaspxLeerlingen die doorstromen van vmbo-gtl naar havo volgen in meerderheid een mens en maatschappijprofiel. Voor hen is geschiedenis een verplicht vak. Website artikelpagina
Contactformulier3222723-9-2018 00:02:0411htmlFalseaspxContactformulier.Website artikelpagina
Nederlands: functionele taalvaardigheid3246023-9-2018 00:02:04361htmlFalseaspxVoor succes in het vervolgonderwijs is een goede taalvaardigheid een belangrijke voorwaarde. Scholen kunnen het onderwijsprogramma voor Nederlands in vmbot-gtl het best versterken door het meer te richten op het bereiken van een goede functionele Website artikelpagina
Docentcompetenties voor de begeleiding van leerlingen bij het werken met rubrics3657723-9-2018 00:02:0421htmlFalseaspxHieronder wordt een overzicht gegeven van competenties die docenten nodig hebben om leerlingen bij de ontwikkeling van algemene vaardigheden te kunnen begeleiden in het werken met rubrics.Website artikelpagina
Bronnen3654523-9-2018 00:02:04htmlFalseaspxWebsite artikelpagina